2012. december 21., péntek

Vegyesmindenes

Tök rég nem írtam semmit, de meg volt rá az okom. A költözés, a munka, a kipakolás, az internet hiány és az egész életünk újraszervezése elég sokat kivett az utóbbi két hetünkből, de végre egyenesben vagyunk... :) Holnap hazautazunk a családomhoz, így még ma megosztok mindent veletek, amit eddig még nem láthattatok... :)

Kezdeném azzal, hogy óriási megtiszteltetés ért! A Michigan gyurmaékszerek alkotója Évi keresett meg, hogy tőlem szeretne ajándékokat! :) Nekem pedig már nagyon rég óta fájt a fogam egy általa alkotott fülire, így végül arra jutottunk, hogy csere lesz a vége a dolognak! :) Remélem már megkapta a csomagocskát, és hogy engem is otthon várnak a gyurmaságok! :)
Három karkötőt készítettem neki, plusz egy 35 cm hosszú nyakörvet a kutyusának! :) Minden minta saját tervezés :P

Kaptam egy kérést, hogy készítsek gitáros karkötőt, megadott színekben. A minta megtervezése sem volt két perc, de az elkészítés egyenesen maratoni idő volt. Sajnos végül nálam marat, mert nem kaptam választ a rendelőtől. :(




 A legjobbat hagytam utoljára! :) Ahogy már említettem facebookon pici bedugós fülik is készültek... és fognak még nagy számban, mert beléjük szerettem! A már megszokott virágok, icipici méretben, a szolidabb ékszerek kedvelőinek! :) Az utolsó képen az ötforintos a méretek szemléltetésére szolgál! :) Kb 1 cm az átmérője a virágoknak! Maximum 3 színből tudom elkészíteni őket, mert több színnel már lényegesen megnő a méretük, és nem alkalmasak bedugós fülinek. :)





...és végül a legelső darab, melyek egy ajándékozós játékba készítettem az általam kihúzott emberkének! Két szín felhasználásával, még az előzőektől is kisebb méretben.:) Szerencsére már kaptam tőle visszajelzést, tetszett neki! :)






4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ne haragudj, hogy zavaralk, már régóta figyelem a facebookon a munkásságod és nagyon tetszenek az ékszereid. Én drótékszereket készítek és az lenne a kérdésem, lenne-e kedved cserélni. Konkrétan egy ilyen kis bedugós fülcsid érdekelne. Előre is köszönöm a választ!
    Orsi

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen! :) Akkor jelentkezni fogok januárban! :) Kellemes ünnepeket kívánok Neked és az egész családodnak! Boldog, sikerekben és alkotásokban gazdag új évet!

    VálaszTörlés
  3. Békés Boldog Karácsonyt Kívánok!

    VálaszTörlés
  4. Naaagyon szépek, főleg a kisfülik tetszenek! :)
    Boldog, alkotásban gazdag új esztendőt kívánok! :)

    VálaszTörlés